مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 12:022022-03-13اقتصادي

1400 کارگاه صنعتی در کشور ایجاد شد


معاون وزیر صمت و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایران با اشاره به نهضت کارگاه سازی در شهرک های صنعتی کشور گفت: برنامه امسال ایجاد یک هزار کارگاه صنعتی بود که به 1400 کارگاه رسید.

- ایسنا/بوشهر معاون وزیر صمت و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایران با اشاره به نهضت کارگاه سازی در شهرک های صنعتی کشور گفت: برنامه امسال ایجاد یک هزار کارگاه صنعتی بود که به 1400 کارگاه رسید.

علی رسولیان صبح امروز در بوشهر با تاکید بر الکترونیکی شدن فرایند واگذاری زمین برای فعالیت صنعتی اظهار کرد: طرح آمایش صنعتی در شهرک های صنعتی در دستور کار است تا با توجه به ظرفیت های منطقه تصمیم گیری برای فعالیت واحدهای صنعتی انجام شود.

وی اضافه کرد: در شهرک های صنعتی 2 وظیفه مهم تامین زیرساخت ها و حمایت از صنایع کوچک بر عهده ماست، اما یکی از مشکلات مهم شهرک های صنعتی تامین زمین و کمبود برق برای فعالیت واحدهای صنعتی است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایران تصریح کرد: برای حل مشکلات برق شهرک ها، تاسیس شهرک های خورشیدی با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی از برنامه های جدی ماست.

رسولیان با اشاره به نهضت کارگاه سازی در شهرک های صنعتی کشور گفت: برنامه امسال ایجاد یک هزار کارگاه صنعتی بود که به 1400 کارگاه رسید و بنا داریم بخش عمده ای از این کارگاه ها را در اختیار شرکت های دانش بنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1400 کارگاه صنعتی در کشور ایجاد شد

1400 کارگاه صنعتی در کشور ایجاد شد