مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 12:022022-03-13اقتصادي

اعتبار 750 میلیارد ریالی برای احیای اماکن و بافت تاریخی کاشان


برای ساماندهی معابر بافت تاریخی و نجات بخشی برخی عناصر ارزشمند آن در سال 1401 مبلغ 750 میلیارد ریال پیش بینی شده که این مبلغ حدود 18 درصد از بودجه عمرانی شهر را تشکیل می دهد.

- ایسنا/اصفهان شهردار کاشان گفت: برای ساماندهی معابر بافت تاریخی و نجات بخشی برخی عناصر ارزشمند آن در سال 1401 مبلغ 750 میلیارد ریال پیش بینی شده که این مبلغ حدود 18 درصد از بودجه عمرانی شهر را تشکیل می دهد.

حسن بخشنده امنیه در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: گردشگری یکی از مؤلفه های اساسی توسعه در دنیای امروز است که علاوه بر مزیت های اقتصادی و تجاری، دارای ثمره های اجتماعی و زیست محیطی است.

وی از بهسازی خیابان استاد رضا عباسی با هدف حیات شبانه در محور فرهنگی شهر کاشان خبر داد و افزود: این پروژه در قالب عملیات فاز سوم بهسازی خیابان میرعماد اجرا شده و از ابتدای خیابان استاد رضا عباسی تا میدان سنگ به مساحت بیش از 3 هزار متر مربع را در برگرفته است.

بخشنده امنیه اظهار کرد: پروژه بهسازی خیابان استاد رضا عباسی با هدف آرام سازی ترافیک معبر، ایجاد فضای سبز، تسهیل در رفت و آمد، ارتقای کیفیت بصری محیط با حذف خودرو محوری و ترویج فرهنگ پیاده روی و ایجاد شرایط مراجعه روزانه به بنگاه های اقتصادی اجرا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار 750 میلیارد ریالی برای احیای اماکن و بافت تاریخی کاشان

اعتبار 750 میلیارد ریالی برای احیای اماکن و بافت تاریخی کاشان