مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 12:122022-03-13ورزشي

بدترین های تاریخ لیگ برتر/ رکوردی که دست مس ماند


با پیروزی شهرخودرو برابر فجر سپاسی، رکورد کمترین پیروزی در یک فصل در اختیار مس کرمان باقی ماند که این تیم در لیگ سیزدهم توانست تنها یک بار برنده از زمین خارج شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، درهفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال و در یکی از دیدارهای به اصطلاح 6 امتیازی انتهای جدول، تیم فوتبال شهرخودرو موفق شد با گل دقیقه 5+90 مجتبی بیژن از روی نقطه پنالتی، فجرسپاسی را شکست دهد تا ضمن رسیدن به دومین پیروزی فصل خود، حالا امید بیشتری برای بقا در لیگ برتر داشته باشد.

با این پیروزی ضمن این که تعداد بردهای شهرخودرو به عدد 2 رسید، آمار کمترین تعداد پیروزی در یک فصل لیگ برتر همچنان در دستان مس کرمان باقی ماند.

با پیروزی شهرخودرو برابر فجرسپاسی، حالا 3 تیم نفت مسجدسلیمان، شهرخودرو و فجرسپاسی با 2 برد در رده های چهاردهم تا شانزدهم قرار دارند و برای بقا در لیگ برتر می جنگند.

در لیگ سیزدهم یعنی فصل 1393-1392 مس کرمان بدترین آمار پیروزی در یک فصل را کسب کرد و تنها یک بار توانست در زمین برنده باشد.

مسی ها در آن فصل 3 بار نمیکت خود را به مربیان مختلفی از جمله محمود یاوری، پرویز مظلومی و لوکا بوناچیچ سپردند و در پایان فصل هم به لیگ آزادگان سقوط کردند و تا به امروز نتوانسته اند که به لیگ برتر باز گردند؛ البته مس کرمان در این فصل لیگ آزادگان در رده دوم است و یکی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدترین های تاریخ لیگ برتر/ رکوردی که دست مس ماند

بدترین های تاریخ لیگ برتر/ رکوردی که دست مس ماند