مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 12:172022-03-13سياسي

رعایت شیوه نامه های بهداشتی در تمامی هتل ها و اقامتگاهای خوزستان


با وجود همه مشکلات و موانع فعالیت هتل ها تا به حال مشکل خاصی نداشته و هتل ها با رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند.

- ایسنا/خوزستان رییس جامعه هتلداران خوزستان گفت: با وجود همه مشکلات و موانع فعالیت هتل ها تا به حال مشکل خاصی نداشته و هتل ها با رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند.

عبدالحمید حرمتی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در سالی که گذشت حوزه هتل داری به دلیل همه گیری ویروس کرونا آسیب های فراوانی دید.

او افزود: به دلیل ترس مردم از شیوع کرونا و نبود اطمینان خاطر از امنیت روانی جامعه هتل ها در سطح همه کشور آسیب جدی و شدیدی دیده است.

حرمتی با بیان این که هتل ها و اقامتگاه های خوزستان تمامی دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند اظهار کرد: بر همین اساس، میزان مراجعات خوب است که نشان از اعتماد مردم است و بر همین اساس تلاش بیشتری برای رعایت استانداردهای لازم به کار می بریم.

وی خاطرنشان کرد: بعد از 20 ماه توقف ویزای گردشگران، در نیمه دوم سال با دستور ستاد ملی کرونا صدور ویزای گردشگران خارجی از سر گرفته شد.

رییس جامعه هتلداران خوزستان گفت: با وجود افت فعالیت ها در نیم سال اول در نیمه دوم به دلیل پذیرش گردشگران خارجی وضعیت هتل ها بهبود یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت شیوه نامه های بهداشتی در تمامی هتل ها و اقامتگاهای خوزستان

رعایت شیوه نامه های بهداشتی در تمامی هتل ها و اقامتگاهای خوزستان