مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 12:172022-03-13سياسي

لزوم استفاده از ظرفیت راهیان نور برای تحلیل گام دوم انقلاب


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استانهای خبرگزاری دانشجو، حسن عبدالله زاده، جانشین سپاه فجر استان فارس در بازدید از اردوی راهیان نور دانشجویی استان فارس در مناطق عملیاتی جنگی جنوب کشور گفت: - جانشین سپاه فجر فارس بر ضرورت استفاده از ظرفیت راهیان نور برای تحلیل و تبیین گام دوم انقلاب تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استانهای خبرگزاری دانشجو، حسن عبدالله زاده، جانشین سپاه فجر استان فارس در بازدید از اردوی راهیان نور دانشجویی استان فارس در مناطق عملیاتی جنگی جنوب کشور گفت: اردو های راهیان نور با توجه به هجمه های گسترده جنگ نرم از سوی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یکی از بزرگ ترین حرکت های فرهنگی حال حاضر در کشور ما است که می تواند تأثیر بسزایی در خنثی سازی این هجمه ها و در تقویت ارزش ها و باور ها داشته باشد.

حسن عبدالله زاده با اشاره کاروان های راهیان نور دانشجویی افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده، با این کار می توانیم گام دوم انقلاب را تحلیل کرده و همچنین مسائل مربوط به بدنه دانشجو به عنوان نسل جوان و نقش آفرین برای آینده کشور را در کنار الگوی دفاع مقدس تبیین کنیم.

جانشین سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه اعزام کاروان های راهیان نور نقش مهمی در حفظ آرمان ها و ارزش های دفاع مقدس دارد، بیان کرد: با تدابیر لازم اعزام کاروان های راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از ظرفیت راهیان نور برای تحلیل گام دوم انقلاب

لزوم استفاده از ظرفیت راهیان نور برای تحلیل گام دوم انقلاب