مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 12:172022-03-13سياسي

ارکانی: آقای رییس جهور با ژیان نمی شود در مسابقات فرمول یک شرکت کرد


نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای رییسی، با ژیان نمی شود در مسابقات فرمول یک شرکت کرد، هنوز برخی از مدیران دولت با عزم، اراده و همت شما همراه نیستند.

- نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای رییسی، با ژیان نمی شود در مسابقات فرمول یک شرکت کرد، هنوز برخی از مدیران دولت با عزم، اراده و همت شما همراه نیستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احسان ارکانی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس جمهور بیان کرد: امروز دولت جنابعالی که با حمایت ویژه مجلس تشکیل شد در جبهه حل مشکلات کشور و مردم قرار دارد.

در استان ها نیز استانداران به عنوان مقام اول قوه مجریه مسئول حل معضلات مردم و استان در حوزه اقتصاد و سرمایه گذاری، کشاورزی و دامداری، صنعت، اشتغال، طرح های هادی، راه های روستایی و جاده ای، توسعه و پیشرفت تک تک شهرستان های استان حوزه انتخابیه و نوکری مردم استان هستند.

وی افزود: گرچه جنابعالی به عنوان رییس جمهوری مردمی و کف میدان همواره در حال سفر به استان ها و شهرستان ها هستید، لکن برخی از مسئولین از جمله استاندار خراسان رضوی پایبند به مشی و مرام شما نبوده و شاید هر چهار یا پنج ماه یک بار در شهرستان هایی که برای نوکری مردم آنها مسئولیت پذیرفته و تعهد داده اند رجوع می کنند که آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارکانی: آقای رییس جهور با ژیان نمی شود در مسابقات فرمول یک شرکت کرد

ارکانی: آقای رییس جهور با ژیان نمی شود در مسابقات فرمول یک شرکت کرد