مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 12:322022-03-13اجتماعي

آماده سازی بزرگراه ها و معابر شریانی منتهی به بهشت زهرا برای پنجشنبه آخر سال


سرپرست اداره کل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان ها و مناطق شهرداری تهران، از تلاش برای آماده سازی بزرگراه ها و معابر شریانی منتهی به بهشت زهرا(س) با هدف روانسازی ترافیک در آخرین پنجشنبه سال خبر داد.

- سرپرست اداره کل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان ها و مناطق شهرداری تهران، از تلاش برای آماده سازی بزرگراه ها و معابر شریانی منتهی به بهشت زهرا(س) با هدف روانسازی ترافیک در آخرین پنجشنبه سال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد فیاض که در حاشیه نشست اداره کل هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان های شهرداری تهران با معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه 19 سخن می گفت، با اشاره به تعاملات انجام شده با پلیس راهور تهران بزرگ، بر لزوم آماده سازی بزرگراه ها و معابر شریانی منتهی به بهشت زهرا(س) پیش از فرارسیدن پنجشنبه پایانی سال تاکید کرد و گفت: مواردی از قبیل تعریض بزرگراه هاشمی در محدوده تقاطع با بلوار علامه عسگری، اصلاح هندسی میدان چله دوان و محدوده مقابل باب الزهرا(س) باید در اولویت فعالیت های عمرانی مدیریت شهری منطقه 19 قرار گیرد.

در این نشست که تنی چند از مدیران سازمان حمل و نقل و ترافیک و معاونت ترافیک منطقه نیز حضور داشتند، مقرر شد نقشه های مربوط به تعریض بزرگراه هاشمی در اسرع وقت توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک در اختیار شهرداری منطقه 19 قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی بزرگراه ها و معابر شریانی منتهی به بهشت زهرا برای پنجشنبه آخر سال

آماده سازی بزرگراه ها و معابر شریانی منتهی به بهشت زهرا برای پنجشنبه آخر سال