مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 12:572022-03-13ورزشي

تقدیر مربی تیم فوتبال خلیج فارس از ماجدی بابت رسیدگی به شائبه تبانی در لیگ جوانان


مربی تیم فوتبال جوانان خلیج شیراز گفت: اقدام شجاعانه و عدالت جویانه سرپرست فدراسیون فوتبال در تعلیق لیگ جوانان مبنی بر شائبه تبانی در بازی فولاد خوزستان و مس کرمان تاثیر بسزایی در روحیه بازیکنان جوان در رده های پایه داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، بعد از شائبه تبانی بین تیم های فوتبال مس کرمان و فولاد خوزستان در هفته آخر مرحله گروهی لیگ دسته اول جوانان کشور که با نتیجه 6 بر یک به نفع فولاد خوزستان به پایان رسید و در شرایطی که نتیجه  این مسابقه در حذف تیم فوتبال جوانان خلیج فارس شیراز تاثیر بسزایی داشت، این باشگاه شیرازی به این موضوع اعتراض کرد.

در پی این شکایت با دستور میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال این پرونده به کمیته اخلاق ارجاع داده شد.

 صالح المسلماوی مربی تیم فوتبال جوانان خلیج فارس شیراز در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس در مورد شکایت تیم فوتبال جوانان خلیج  فارس بابت شائبه تبانی بازی مس کرمان و فولاد  اظهار داشت: بعد از نتیجه بازی فولاد و مس باشگاه خلیج فارس شیراز به دلیل شائبه دار بودن نتیجه بازی به فدراسیون فوتبال شکایت کردیم.

پس از ثبت شکایت میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال،پرونده را با توجه به احتمال وجود تبانی به کمیته اخلاق ارسال کرد تا بعد از بررسی قضایی و مشخص شدن موضوع پرونده به کمیته ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر مربی تیم فوتبال خلیج فارس از ماجدی بابت رسیدگی به شائبه تبانی در لیگ جوانان

تقدیر مربی تیم فوتبال خلیج فارس از ماجدی بابت رسیدگی به شائبه تبانی در لیگ جوانان