مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 13:122022-03-13فرهنگي

تاسف یاسرخاسب از اتفاق دیروز در موزه هنرهای معاصر


یاسر خاسب که شب گذشته اجرای پرفرمنسش در موزه هنرهای معاصر با حاشیه همراه شد، ضمن عذرخواهی از بابت این حادثه تاکید کرد که هیچ آسیبی متوجه اثر هنری «ماده و فکر» که با عنوان حوض روغن هم شناخته می شود ، - یاسر خاسب که شب گذشته اجرای پرفرمنسش در موزه هنرهای معاصر با حاشیه همراه شد، ضمن عذرخواهی از بابت این حادثه تاکید کرد که هیچ آسیبی متوجه اثر هنری ماده و فکر که با عنوان حوض روغن هم شناخته می شود ، نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خاسب که در رشته پرفرمنس فعالیت می کند، شب گذشته، شنبه 21 اسفند در افتتاحیه نمایشگاه پنج گنج که همزمان با هفته بزرگداشت حکیم نظامی در موزه هنرهای معاصر برگزار شد، یک تک اجرا با عنوان گربه جاده ابریشم بر فراز حوض روغن این موزه که به عنوان اثر هنری ارزشمندی شناخته می شود، داشت ولی در لحظات پایانی این اجرا، حادثه ای رخ داد و بخشی از بدن او با روغن حوض تماس پیدا کرد و مقداری روغن به بیرون از حوض ریخته شد.

این اتفاق با واکنش های گوناگونی رو به رو شد و حالا خاسب در گفتگو با ایسنا ضمن ابراز تاسف از این حادثه تاکید می کند که آسیبی متوجه حوض روغن نشده است.

او که تک اجراگر این پرفرمنس بوده است، در این زمینه توضیح می دهد: شب گذشته بر اثر یک اتفاق، لحظه ای پیش از پایان اجرا، مشکلی در بخش فنی پیش آمد و سبب شد آونگی که داشتم، ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسف یاسرخاسب از اتفاق دیروز در موزه هنرهای معاصر

تاسف یاسرخاسب از اتفاق دیروز در موزه هنرهای معاصر