مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 13:122022-03-13اقتصادي

125 چاپخانه در زنجان فعال است


سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از فعالیت 125 واحد چاپخانه در استان خبر داد و گفت: چاپخانه های اصلی استان مربوط به افست است که تعداد آن 42 واحد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، داود سپهری در جریان بازدید از چاپخانه های زنجان اظهار کرد: حمایت از چاپخانه داران در راستای توسعه فرهنگی، هنری، اجتماعی، اقتصادی در جامعه ضرورت دارد که در همین راستا پس از شیوع ویروس کرونا، وزارت ارشاد تسهیلات حمایتی به این گروه پرداخت کرد.

سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تصریح کرد: این صنعت به ویژه در زمینه فرهنگی دارای اهمیت فراوانی است که رونق آن نیازمند همکاری و تعامل تمامی دستگاه های اجرایی و فرهنگی با فعالان این حوزه است.

وی با بیان اینکه کارکردهای مختلف و تاثیرات گسترده صنعت چاپ در جامعه اهمیت خاصی به این صنعت بخشیده است، افزود: امروزه اهمیت و جایگاه صنعت چاپ بر کسی پوشیده نیست و این صنعت در بطن خود ارتباط بسیار گسترده ای با فرهنگ و هنر دارد و این امر اهمیت آن را دوچندان می کند.

سپهری با اشاره به بازدید از چاپخانه های استان به صورت مستمر بیان کرد: این بازدیدها با هدف نظارت بیشتر بر این واحدها و همچنین تأکید بر مواردی درباره چاپ درست به ویژه در مباحث تبلیغاتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

125 چاپخانه در زنجان فعال است

125 چاپخانه در زنجان فعال است