مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 13:172022-03-13سياسي

محمدعلی انصاری تبدیل کاخ سفید به حسینیه ترویج دین امام حسین(ع) نیست


رییس ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (ره)، گفت: این ترویج دین و امام حسین (ع)نیست که برویم کاخ ستمگران را به حسینیه تبدیل کنیم.

- محمدعلی انصاری تبدیل کاخ سفید به حسینیه ترویج دین امام حسین(ع) نیست رییس ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (ره)، گفت: این ترویج دین و امام حسین (ع)نیست که برویم کاخ ستمگران را به حسینیه تبدیل کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی انصاری در نشست ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (ره) به تشریح برنامه های این ستاد برای سال آینده پرداخت و گفت: سالگردهای ارتحال امام به جز دو سال کرونایی همواره با شکوه برگزار شد و البته برای سال آینده نیز به دلیل استمرار وضعیت کرونایی برگزاری مراسم ارتحال تا این لحظه مشخص نیست.

وی ادامه داد: با این حال قرار است برای آماده شدن مسائل اجرایی، برگزاری احتمالی سالگرد ارتحال از هم اکنون برنامه ریزی ها انجام شود و در صورت عادی بودن شرایط همچون قبل از شرایط کرونا مراسم سالگرد برگزار شود.

وی با بیان اینکه پرونده نظام با وجود همه مشکلات و اشکالات، قابل دفاع است، گفت: اگر حمایت دولت های پس از انقلاب نبود ستاد بزرگداشت امام(ره) توفیق چندانی پیدا نمی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدعلی انصاری تبدیل کاخ سفید به حسینیه ترویج دین امام حسین(ع) نیست

محمدعلی انصاری تبدیل کاخ سفید به حسینیه ترویج دین امام حسین(ع) نیست