مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 13:272022-03-13سياسي

راه اندازی دانشکده داروسازی قزوین؛ گامی در راستای جهانی شدن


نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: قزوین قطب تولید محصولات دارویی، آرایشی و بهداشتی است و با راه اندازی دانشکده داروسازی می تواند در سطح خاورمیانه حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشد، - راه اندازی دانشکده داروسازی قزوین؛ گامی در راستای جهانی شدن ایسنا/قزوین نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: قزوین قطب تولید محصولات دارویی، آرایشی و بهداشتی است و با راه اندازی دانشکده داروسازی می تواند در سطح خاورمیانه حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشد، امیدوارم با عزم مسئولان استانی و ملی این مهم انجام شود.

فاطمه محمدبیگی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: به برکت واحدهای مستقر در استان قزوین در حوزه صنایع دارویی و بهداشتی، استان قزوین این پتانسیل را دارد که با تأسیس دانشکده داروسازی بتواند هدایت، حمایت و پشتیبانی از شرکت های داروسازی را انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین این امکان وجود دارد که با ایجاد دانشکده داروسازی، آموزش فناوری های نوین و پژوهش های فناورانه بر اساس تأمین نیازهای دارویی خاص کشور توسط ارتباط بین دانشگاه و صنعت در شرکت های داروسازی صورت گیرد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز یکی از پیش جلسات تأسیس دانشکده داروسازی و ایجاد زمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی دانشکده داروسازی قزوین؛ گامی در راستای جهانی شدن

راه اندازی دانشکده داروسازی قزوین؛ گامی در راستای جهانی شدن