مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 13:372022-03-13سياسي

شهید ایرانمنش اسوه اخلاص و اخلاق و الگوی شاخصی برای همه اقشار جامعه است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در مراسم یادواره شهید علی ایرانمنش و 3 شهید معلم تربیت بدنی استان کرمان گفت: شهید ایرانمنش اسوه اخلاص و اخلاق و الگوی شاخصی برای همه اقشار جامعه است.

- ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در مراسم یادواره شهید "علی ایرانمنش" و 3 شهید معلم تربیت بدنی استان کرمان گفت: شهید ایرانمنش اسوه اخلاص و اخلاق و الگوی شاخصی برای همه اقشار جامعه است.

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی بیان کرد: در تاریخ تمام ملت ها و ادیان برای این که انسان برتر کیست؟ هر جامعه ای معیار و ارزشی دارد و افراد را با آن می سنجد.

وی افزود: در نگاه دینی ما سه معیار، ملاک ارزشیابی انسان ها هست که هر سه معیار برای شهید ایرانمنش بسیار برجسته است، اولین معیار تقواست، تقوا به معنی خداترسی و مراقبت از گفتار و رفتار و عمر را در راه رضایت خدا صرف کردن است.

امام جمعه کرمان ادامه داد: معیار دوم علم، فهم و درک است، بر اساس قرآن آن ها که می دانند با آن ها که نمی دانند مساوی نیستند، شهید ایرانمنش در دو عرصه حوزه و دانشگاه تحصیل کرده بود و اسوه اخلاص و اخلاق بود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: معیار سوم هم جهاد در راه خداست که از ارزشمندترین فضیلت هاست، لذا شهید ایرانمنش می تواند از الگوهای برگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید ایرانمنش اسوه اخلاص و اخلاق و الگوی شاخصی برای همه اقشار جامعه است

شهید ایرانمنش اسوه اخلاص و اخلاق و الگوی شاخصی برای همه اقشار جامعه است