مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 13:472022-03-13اقتصادي

پیش بینی افزایش چهار برابری سانحه دیدگان آتش بازی های چهارشنبه سال در گیلان


رییس مرکز آموزشی درمانی ولایت رشت از مراجعه 10 نفر به این مرکز طی روزهای اخیر خبر داد و گفت: با نزدیک شدن به چهارشنبه سوری تعداد مراجعه کنندگان تقریباً چهار برابر افزایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمدرضا مبین- رییس مرکز آموزشی درمانی سوانح و سوختگی ولایت رشت امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در آستانه چهارشنبه سوری آخر سال در سالن اجلاس مرکز تحقیقات قطب جامع سوختگی کشور در رشت، برگزار شد از افزایش روزافزون شمار سوانح دیدگان ناشی از آتش بازی ها خبر داد و اظهار کرد: میزان بروز سوختگی در ایام چهارشنبه سوری چهار برابر نرمال بوده به این معنا که با نزدیک شدن به این روز، تعداد مراجعه کنندگان تقریباً چهار برابر افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه در فرهنگ ایرانیان، چهارشنبه سوری آیینی مشتمل بر پریدن از روی آتش، صرف آجیل و دورهم بودن بوده، افزود: در سال های اخیر به ویژه در دهه 90، صدمات و حوادث در آستانه و شب چهارشنبه سوری نشان می دهد که الگو و تفکر جامعه عوض شده است.

رییس مرکز آموزش درمانی سوانح و سوختگی ولایت رشت با اعلام اینکه بروز صدمات در چهارشنبه سوری سلسله ای از صدمات تکراری است، گفت: ما در آستانه چهارشنبه سوری و ازجمله در شب چهارشنبه آخر، سال شاهد صدماتی هستیم که پرتکرار هستند و ناشی از اقداماتی است که پیش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی افزایش چهار برابری سانحه دیدگان آتش بازی های چهارشنبه سال در گیلان

پیش بینی افزایش چهار برابری سانحه دیدگان آتش بازی های چهارشنبه سال در گیلان