مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 13:572022-03-13سياسي

به دنبال تامین امنیت، امداد و نجات و تسهیل در رفت وآمد دریایی نوروزی هستیم


فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی گفت: نقاطی در استان هرمزگان وجود داشت که به دلیل مباحث امنیتی لازم بود پاسگاه و پست کنترل ایجاد کنیم و در این حوزه هم با همکاری استاندار هرمزگان، - ایسنا/هرمزگان فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی گفت: نقاطی در استان هرمزگان وجود داشت که به دلیل مباحث امنیتی لازم بود پاسگاه و پست کنترل ایجاد کنیم و در این حوزه هم با همکاری استاندار هرمزگان، موارد تسهیل شد.

سردار سرتیپ احمدعلی گودرزی صبح امروز (22 اسفندماه) در نشست کارویژه مرز استان هرمزگان، اظهار کرد: امروز 22 اسفندماه مصادف است با روز بزرگداشت شهدا، لذا برای شهدای عزیز به ویژه شهدای مرزبانی استان هرمزگان، غفران الهی را مسألت داریم.

وی افزود: در این جلسه مسائل و موضوعات مختلفی در رابطه با کارویژه مرز مورد بررسی قرار گرفت و بنا شد در مباحث اقتصادی تسهیل شود و حتما ما اقدامات لازم را در این حوزه انجام خواهیم داد.

فرمانده مرزبانی ناجا بیان کرد: به مجموعه مرزبانی و دریابانی هرمزگان دستور دادیم، مطابق تدبیر استاندار هرمزگان، با توجه به فرارسیدن ایام نوروز و افزایش سفرهای دریایی و تفریحات ساحلی، جهت تامین امنیت، امداد و نجات و تسهیل در رفت وآمد مردم اقدامات لازم صورت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال تامین امنیت، امداد و نجات و تسهیل در رفت وآمد دریایی نوروزی هستیم

به دنبال تامین امنیت، امداد و نجات و تسهیل در رفت وآمد دریایی نوروزی هستیم