مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 14:022022-03-13اقتصادي

آغاز توزیع یک میلیون و 250 هزار بسته معیشتی میان خانواده های محروم کشور


رییس بنیاد مستضعفان، از آغاز توزیع یک میلیون و 250 هزار بسته معیشتی بنیاد مستضعفان به ارزش 450 میلیارد تومان میان خانواده های محروم کشور خبر داد.

- ، سید پرویز فتاح، روز یکشنبه با حضور در انباری در جنوب تهران به عنوان محل دپوی ده ها هزار بسته غذایی، اظهار کرد: طبق سنت همه ساله و با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب و همچنین شرایط اقتصادی کشور و گرانی که فشار بر طبقات ضعیف جامعه را بیشتر کرده، بنیاد مستضعفان با هماهنگی سایر نهادها، در این مرحله توزیع یک میلیون و 250 هزار بسته معیشتی را همزمان با نزدیک شدن به ایام سال نو، آغاز کرد.

وی با بیان اینکه این بنیاد در این مرحله 450 میلیارد تومان را برای تهیه و توزیع این بسته های معیشتی اختصاص داده، افزود: در این مرحله 10 هزار تن برنج، 3 هزار تن مرغ منجمد، 1600 تن روغن و 1700 تن ماکارونی خریداری شده و میان خانواده های نیازمند توزیع می شود.

به گفته فتاح، هر بسته معیشتی شامل 10 کیلو برنج، 3 کیلو مرغ، 3 بسته ماکارونی و 2 بطری روغن مایع است.

وی با بیان اینکه بخشی از این کمک معیشتی بنیاد به صورت نقدی به حساب مددجویان کمیته امداد واریز شده است، ادامه داد: این کمک معیشتی برای 250 هزار خانواده مددجوی کمیته امداد در تهران، البرز، قم و برخی نقاط هدف بنیاد در قالب کمک نقدی 500 هزار تومانی به حساب سرپرستان خانوار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز توزیع یک میلیون و 250 هزار بسته معیشتی میان خانواده های محروم کشور

آغاز توزیع یک میلیون و 250 هزار بسته معیشتی میان خانواده های محروم کشور