مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 14:022022-03-13اجتماعي

راه اندازی پایگاه آکادمی ورزش دانش آموزی


معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: استقرار پایگاه آکادمی و ملی ورزش دانش آموزی یکی از حلقه های مفقوده است که با حمایت وزیر آموزش و پرورش برای سال آینده صورت می گیرد.

- ، صادق ستاری فرد معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در مجمع عمومی فدراسیون ورزش دانش آموزی که صبح امروز 22 اسفندماه در کمیته ملی المپیک برگزار شد با بیان اینکه خرسندم امروز که روز گرامیداشت شهداست، این برنامه را برگزار می کنیم اظهار کرد: یاد و خاطره 40 هزار شهدای دانش آموز و معلم به ویژه شهدای تربیت بدنی را گرامی می داریم.

وی افزود: امیدواریم امروز با برگزاری این مجمع شاهد تربیت تمام ساحتی دانش آموزان باشیم یکی از ساحت های مهم تربیتی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، تحت عنوان تربیت زیستی و بدنی است که انشالله خروجی این مجمع خواهد شد.

رییس مجمع عمومی فدراسیون ورزش دانش آموزی بیان کرد: فراهم کردن بستر لازم برای تربیت تمام ساحتی و تحقق ساحت زیستی و بدنی دانش آموزان مهم است که باید مورد توجه باشد.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش برای آقای حسین بابویی در سمت ریاست فدراسیون ورزش دانش آموزی آرزوی توفیق کرد و ادامه داد: سیاست اول آموزش و پرورش تربیت تمام ساحتی است که باید در کوتاه مدت با همکاری درون دستگاهی و بین مجموعه ای محق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پایگاه آکادمی ورزش دانش آموزی

راه اندازی پایگاه آکادمی ورزش دانش آموزی