مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 14:032022-03-13اقتصادي

در شهر مریانج به استقبال از بهار می ‏رویم


در آستانه سال نو شمسی و آغاز مسافرت‎های نوروزی، شهر مریانج به عنوان دروازه غربی شهر همدان که در مسیر مسافران نوروزی قرار دارد، - ایسنا/همدان شهردار مریانج گفت: در آستانه سال نو شمسی و آغاز مسافرت‎های نوروزی، شهر مریانج به عنوان دروازه غربی شهر همدان که در مسیر مسافران نوروزی قرار دارد، با اجرای طرح ویژه ای به استقبال بهار می‎رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن معصوم علیزاده با اشاره به آماده سازی فضای شهری برای استقبال از سال جدید و فصل بهار، اظهار کرد: متأسفانه طی دو سال گذشته، سایه سنگین کرونا، نگذاشت که با فراغ بال بیشتری به استقبال از بهار و عید نوروز برویم.

وی ادامه داد: خوشبختانه در آستانه سال 1401 و بعد از واکسینه شدن عموم مردم کشور، انتظار نوروز ویژه‎ای را داریم و قطعاً سیل مسافرت ها و دید و بازدید‎ها اتفاق خواهد افتاد و در همین راستا می‎طلبد که مدیریت‎ شهری در همه شهرها، با اجرای طرح‎های متنوع به استقبال بهار بروند.

شهردار مریانج بیان کرد: در دو سال گذشته بیشتر برنامه های این شهرداری در راستای جلوگیری از ویروس کرونا و عدم پذیرش مسافران بود که برنامه های این شهرداری تنها در راستای تقویت روحیه شهروندان و خانه تکانی شهری انجام می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در شهر مریانج به استقبال از بهار می ‏رویم

در شهر مریانج به استقبال از بهار می ‏رویم