مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 14:072022-03-13اجتماعي

اجرای پویش «همراهان سفر ایمن» در گیلان/ آمادگی 18 مجتمع خدماتی رفاهی بی راهی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با اشاره به اجرای طرح پویش «همراهان سفر ایمن»، افزود: این پویش در راستای فرهنگ سازی، ارتقای ایمنی تردد و کاهش سوانح رانندگی همزمان با سراسر کشور در استان گیلان به اجرا در می آید.

- اجرای پویش همراهان سفر ایمن در گیلان/ آمادگی 18 مجتمع خدماتی رفاهی بی راهی ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با اشاره به اجرای طرح پویش همراهان سفر ایمن ، افزود: این پویش در راستای فرهنگ سازی، ارتقای ایمنی تردد و کاهش سوانح رانندگی همزمان با سراسر کشور در استان گیلان به اجرا در می آید.

فریبرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، از برگزاری پویش همراهان سفر ایمن ویژه نوروز 1401 خبر داد و اظهار کرد: پویش همراهان سفر ایمن همزمان با کشور از 25 اسفند 1400 لغایت 15 فروردین 1401 در استان گیلان اجرا می شود.

وی با اشاره به اجرای طرح پویش همراهان سفر ایمن ، افزود: این پویش در راستای اهداف و برنامه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و در راستای فرهنگ سازی، ارتقای ایمنی تردد و کاهش سوانح رانندگی همزمان با سراسر کشور در استان گیلان به اجرا در می آید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان سپس درخصوص اهداف پویش همراهان سفر ایمن گفت: کمک به افزایش ایمنی خودروهای شخصی و حمل و نقل عمومی و ترغیب رانندگان به توقف و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش «همراهان سفر ایمن» در گیلان/ آمادگی 18 مجتمع خدماتی رفاهی بی راهی

اجرای پویش «همراهان سفر ایمن» در گیلان/ آمادگی 18 مجتمع خدماتی رفاهی بی راهی