مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 14:172022-03-13فرهنگي

اطلاعیه روابط عمومی بنیاد روایت در خصوص جشنواره تئاتر مقاومت


روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح در خصوص هجدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر مقاومت اطلاعیه ای صادر کرد.

- به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، روابط عمومی بنیاد روایت در خصوص زمان انتشار فراخوان و معرفی دبیر هجدهمین جشنواره تئاتر مقاومت اطلاعیه ای را صادر کرد.

متن اطلاعیه بدین شرح است: باسمه تعالی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح از دهه 70 شمسی به عنوان مجری و یکی از سیاست گذاران اصلی جشنواره تئاتر دفاع مقدس، رسالت خود را در خصوص نشر و بسط فرهنگ ایثار و پایداری در عرصه هنر تئاتر ایفای نقش نموده است.

این جشنواره دیرپا از سال 1372 به عنوان بستر و جایگاهی برای رشد و اعتلای هنرمندان متعهد انقلاب اسلامی و دفاع مقدس جای خود را در میان اهالی تئاتر باز کرد و در زمره مهم ترین جشنواره تئاتری کشوری قرار گرفت.

برگزاری 12 دوره این جشنواره با عناوین یادواره و جشنواره تئاتر سراسری دفاع مقدس، موجبات رشد کمی و کیفی آثار با مضامین دفاع مقدس و زمینه سازی برای ظهور چهره های بی شماری از هنرمندان دغدغه مند به آرمان های نظام جمهوری اسلامی و انقلاب را فراهم آورد.

از سال 1390 و پس از دوره دوازدهم، بنا به تصمیم صحیح شورای سیاست گذاری وقت این جشنواره و با توجه به تحولات منطقه ای و ژئوپلتیک پیرامونی کشور و ضرورت تقویت ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه روابط عمومی بنیاد روایت در خصوص جشنواره تئاتر مقاومت

اطلاعیه روابط عمومی بنیاد روایت در خصوص جشنواره تئاتر مقاومت