مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 14:172022-03-13سياسي

بازدید رحمتی از مستند مسابقه «حاج قاسم»/ سربازان «حاج قاسم» مشق آمادگی می کنند


سرپرست معاونت امور استان های رسانه ملی گفت: تولید مسابقه ای به نام نامی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، حاکی از توجه مدیران تصمیم گیر و هنرمندان دخیل در پروژه به مقولاتی است که برای جامعه امروز ما دارای اهمیت و جایگاه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمد مهدی رحمتی سرپرست معاونت امور استان های رسانه ملی با حضور در جزیره فارور از پشت صحنه و روند تولید این مسابقه بازدید کرد.

وی در رأس هیاتی متشکل از ابوذر زارع رییس مرکز صیانت و حفاظت و دکتر حسین قرایی مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی و با همراهی دکتر علیرمضانی مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان در محل تصویربرداری حاضر شد و با تهیه کننده و کارگردان و سایر عوامل تولید سرباز حاج قاسم به گفت وگو نشست.

وی بعد از بازدید از روند تولید این مستند مسابقه به ضرورت تولید برنامه هایی با محوریت علاقمندی و سلایق قشر نوجوان و جوان اشاره و خاطرنشان کرد: تولید مسابقه های تلویزیونی که موضوعاتی غیر از اطلاعات عمومی را ملاک و معیار ارزیابی و داوری قرار می دهند، از چند سال قبل در صداوسیما آغاز شده و این جریان باید در شبکه های استانی هم توسعه یابد، زیرا سبک های برنامه سازی به روز آوری شده اند و مخاطبان هم چنین برنامه هایی را بیشتر می پسندند ضمن اینکه تجربه هم نشان داده تولید مستند مسابقه هایی که عملیات ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رحمتی از مستند مسابقه «حاج قاسم»/ سربازان «حاج قاسم» مشق آمادگی می کنند

بازدید رحمتی از مستند مسابقه «حاج قاسم»/ سربازان «حاج قاسم» مشق آمادگی می کنند