مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 14:272022-03-13سياسي

هراس دشمنان از تأثیر خون شهدا/ سیاه نمایی راهبرد جدید دشمن است


نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به هراس دشمنان از تأثیرات خون شهدا در جامعه اسلامی، گفت: سیاه نمایی مشکلات نظام اسلامی راهبرد جدید دشمن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهرف آیت الله رسول فلاحتی ظهر یکشنبه مراسم یادواره 167 شهید والامقام شهرستان آستارا با گرامیداشت 22 اسفند روز تشکیل بنیاد شهید به فرمان امام خمینی (ره)، اظهار کرد: افتخار ملت ایران این است در سرزمینی زندگی می کنند که با عطر شهدا عجین است.

وی به اقتدار، عزت و قدرت جمهوری اسلامی ایران و تأثیرگذاری آن در بسیاری از اتفاقات دنیا اشاره و تأکید کرد: اقتدار و عظمت امروز را مدیون خون شهدا هستیم.

امام جمعه رشت با اشاره به هراس دشمنان از خون شهدا، تصریح کرد: به اعتراف دنیای غرب جمهروی اسلامی ایران با نیروی انسانی خود برای استکبار جهانی خطرساز است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه حضور آحاد مردم در یادواره شهدا راهبرد مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی است، افزود: رویش های انقلاب اسلامی را مدیون اسلام و اهل بیت هستیم.

وی با اشاره به تأثیر انقلاب اسلامی در دگرگونی ساختارهای دنیای معاصر، گفت: انقلاب اسلامی شجره طیبه و نهضتی پاک بوده که ریشه آن در دل ملت ها محکم و میوه این درخت بیداری ملت های دنیا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هراس دشمنان از تأثیر خون شهدا/ سیاه نمایی راهبرد جدید دشمن است

هراس دشمنان از تأثیر خون شهدا/ سیاه نمایی راهبرد جدید دشمن است