مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 14:372022-03-13اقتصادي

افزایش سرمایه صندوق پژوهش و فناوری البرز از 10 به 30 میلیارد تومان


نشست مجمع عمومی فوق العاده صندوق پژوهش و فناوری استان البرز با حضور اعضای هیئت مدیره و سهامداران بخش خصوصی در پارک علم و فناوری البرز برگزار شد.

- ایسنا/البرز نشست مجمع عمومی فوق العاده صندوق پژوهش و فناوری استان البرز با حضور اعضای هیئت مدیره و سهامداران بخش خصوصی در پارک علم و فناوری البرز برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز، مهدی عباسی رییس پارک علم و فناوری البرز در نشست مجمع عمومی فوق العاده صندوق پژوهش و فناوری استان البرز که با حضور اعضاء برگزار شد، اعلام کرد: سرمایه صندوق پژوهش و فناوری استان البرز از 10 میلیارد تومان به 30 میلیارد تومان افزایش یافت.

وی در ابتدای این نشست، ضمن گرامیداشت ایام شعبانیه به ویژه فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت مهدی (عج) اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش مجموعه مدیریت استان و همه اعضای هیات مدیره و سهامداران صندوق پژوهش و فناوری استان اتفاقات خوبی در استان البرز افتاده است و همچنین صندوق پژوهش و فناوری در سال 1400 وارد پارک علم و فناوری البرز شد و بانام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در این پارک استقرار یافت.

عباسی با اشاره به شکل گیری 9 شتاب دهنده در این پارک گفت: با همکاری پارک علم و فناوری، صندوق پژوهش و فناوری و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سرمایه صندوق پژوهش و فناوری البرز از 10 به 30 میلیارد تومان

افزایش سرمایه صندوق پژوهش و فناوری البرز از 10 به 30 میلیارد تومان