مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 14:572022-03-13سياسي

زیر ساخت های سایت صنوف آلاینده بیرجند تکمیل شود/زنگ هشدار تصادفات


رییس کل دادگستری خراسان جنوبی با تأکید بر تعیین تکلیف انتقال صنوف آلاینده در بیرجند گفت: ترغیب کسبه به انتقال با تکمیل زیر ساخت ها و اقدامات تشویقی میسر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی صبح یکشنبه در شورای پیشگیری از وقوع جرم خراسان جنوبی اظهار کرد: قانون حمایت از اطفال و نوجوانان به صورت کامل توسط دستگاه هایی که برای آنان در این قانون مسئولیت تعریف شده، اجرایی نشده است.

رییس کل دادگستری خراسان جنوبی با اشاره به آسیب های اجتماعی دوران نوجوانی بیان کرد: باتوجه به این آسیب ها، اجرایی شدن قانون حمایت از اطفال و نوجوانان و همچنین طرح نماد از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

زنگ هشدار تصادفات جاده ای حمیدی گفت: در نوروز 1401 ترددها و مسافرت ها با شرایطی مجاز اعلام شده است و از این جهت یکی از نگرانی های ما بحث تصادفات جاده ای است.

رییس کل دادگستری خراسان جنوبی ادامه داد: حتی در سال های قبل که کرونا و کاهش سفرها را داشتیم باز هم آمار تصادفات جاده ای افزایشی بوده که یک زنگ خطر محسوب می شود.

وی اظهارکرد: به نظر من با توجه انبوه تخلفات جاده ای، برخورد انتظامی و جریمه و …با رانندگان متخلف حادثه ساز کفایت نمی کند و همکاران قضایی ما برای حمایت از پلیس و برخورد قضایی با متخلفان در این بخش نیز آمادگی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیر ساخت های سایت صنوف آلاینده بیرجند تکمیل شود/زنگ هشدار تصادفات

زیر ساخت های سایت صنوف آلاینده بیرجند تکمیل شود/زنگ هشدار تصادفات