مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 15:022022-03-13سياسي

سارقان در بند تحت هیچ شرایطی نوروز به مرخصی نمی روند


دادستان عمومی و انقلاب بیرجند گفت: برای آسودگی خاطر مردم به همه زندان های خراسان جنوبی ابلاغ شده که تحت هیچ شرایطی به سارقان در روزهای تعطیلات مرخصی داده نشود.

- ، حجت الاسلام علی نسایی ظهر یکشنبه در شورای پیشگیری از وقوع جرم خراسان جنوبی اظهارکرد: سرقت های خرد روان شهروندان خراسان جنوبی را آزرده خاطر می کند که متأسفانه رو به افزایش بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب بیرجند بیان کرد: برای آسودگی خاطر مردم در ایام نوروز به همه زندان های خراسان جنوبی ابلاغ شده است که تحت هیچ شرایطی به سارقان در روزهای تعطیلات مرخصی داده نشود و بر این مسئله تأکید داریم.

نسایی ادامه داد: هر چند مراجع قضایی برای سارقان حرفه ای مجازات های سنگینی در نظر می گیرند ولی در کنار تلاش قضات و مقامات قضایی در برخورد با مجرمین خود مردم نیز باید مراقب اموالشان باشند و از آن حفاظت کنند.

وی بیان کرد: میزان سرقت در خراسان جنوبی طی سال 99 نسبت به سال 98 حدود 27 درصد و در سال 1400 نسبت به 99 نیز 12 درصد افزایش داشته است.

دادستان عمومی و انقلاب بیرجند با تأکید بر اینکه کاهش روند رشد سرقت ها نشان دهنده برخی از اقدامات پیشگیرانه توسط متولیان امر است، ادامه داد: بر اساس قانون جدید سرقت های زیر 20 میلیون تومان در صورت گذشت شاکی خصوصی قابل تعقیب نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان در بند تحت هیچ شرایطی نوروز به مرخصی نمی روند

سارقان در بند تحت هیچ شرایطی نوروز به مرخصی نمی روند