مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 15:022022-03-13اجتماعي

تلاش برای تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم


مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: هم افزایی و مشارکت همه نهادهای مسئول، اصل اساسی در زمینه تربیت 10 میلیون حافظ قرآن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر زمینه تربیت 10 میلیون حافظ قرآن پرداختند.

میکاییل باقری مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در این نشست با اشاره به طراحی بسته تحولی حفظ در آموزش و پرورش گفت: مهمترین نقش در تحقق 10 میلیون حافظ قرآن کریم وزارت آموزش و پرورش با داشتن میلیون ها مخاطب مستعد و علاقمند بر عهده دارد.

وی افزود: آموزش و پرورش نمی تواند به تنهایی و بدون همراهی سایر نهادهای قرآنی کشور از عهده این مسئولیت سنگین برآید و لذا هم افزایی و مشارکت همه نهادهای مسئول، اصل اساسی در زمینه تربیت 10 میلیون حافظ قرآن است.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: بنا داریم با توکل به آستان حضرت حق، در سال تحصیلی جدید به پشتوانه 760 مرکز دارالقرآن کریم ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور و پس از برگزاری جلسات هماهنگی و توجیهی گام جدی در مسیر تربیت دانش آموزان و حافظان قرآن کریم برداریم.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس، این طرح مراکز دارالقرآن کریم سراسر کشور با مشارکت سایر نهادهای قرآنی متولی شناسایی، جذب، آموزش و هدایت دانش آموزانی خواهند بود که علاقمند به حفظ آیات قرآن کریم هستند تا بتوانند قله نورانی ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم

تلاش برای تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم