مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 15:022022-03-13سياسي

دولت مردمی و استراتژی تحول و بازنگاه به وزارت اطلاعات


در آخرین روزهای سال 1400 و پایان این قرن که مهمترین واقعه جهانی آن وقوع انقلاب اسلامی و پیروزی آن و استقرار نظام جمهوری اسلامی بود قرار داریم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، قرنی که به اقتضای گام دوم جهانی انقلاب اسلامی با چشم انداز آمادگی برای ظهور آن حضرت باید مردمی ترین سربازگیری جهانی را با یک جهاد تبیین جهانی و بسط روایت انقلاب اسلامی از ظهور با غلبه بر روایت نظام استکباری دجال را رقم زد و در این راه عزت و افتخار در دنیا و آخرت، وزارت اطلاعات این نهاد برخاسته از انقلاب اسلامی و خواست و مختصات الهی و مردمی آن باصلابت و مقتدر در خط مقدم و پرچمدار این گام برداشته و خواهد برداشت.

اما آیا این رسالت خطیر با حفظ وضع موجود و بدون تغییر و تحول متناسب و همچنین بازنگاهی همسو با اولین دولت انقلابی گام دوم امکان پذیر است؟ اگر وزارت کشور یا همان وزارت امور داخله با آن روابط عمودی و افقی شبکه مویرگی که عهده دار حفظ حیات و استمرار آن براساس این روابط است وزارت اطلاعات مغز همیشه بیدار و متفکری است که به این حیات جهت و حرکت توام با قوام و هوشمندی لازم می دهد.

آیت الله رییسی روز شنبه و در اولین هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) پس از استقرار دولت سیزدهم با حضور در وزارت اطلاعات و در دیدار با وزیر، مدیران و کارکنان این وزارتخانه ضمن قد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت مردمی و استراتژی تحول و بازنگاه به وزارت اطلاعات

دولت مردمی و استراتژی تحول و بازنگاه به وزارت اطلاعات