مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 15:072022-03-13حوادث

یاری رساندن پلیس کوهبنان به 2 کودک بدسرپرست


با پیگیری مجدانه پلیس شهرستان کوهبنان 2 کودک بد سرپرست ساکن یکی از محله های جرم خیز این شهرستان تحویل مرکز درمانی شهید بهشتی کرمان شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، صمدالله ترابی فرمانده انتظامی شهرستان کوهبنان اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کوهبنان در اجرای طرح پاکسازی نقاط جرم خیز و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر با دو پسر بچه 9 و 7 ساله مواجه شدند که والدین آنان در زندان بسر می بردند و آن ها در منزل یکی از اقوام خود که همه آنان معتاد به مواد مخدر صنعتی بودند، سکونت داشتند.

وی ادامه داد: در بررسی های بعدی مشخص شد این 2 کودک از تحصیل بازمانده و به مصرف مواد مخدر صنعتی نیز اعتیاد دارند، از این رو بنا به احساس مسؤولیت و رسالت اجتماعی که پلیس در راستای مددرسانی به اقشار در معرض آسیب برای خود قائل است، این دو کودک را جهت ترک اعتیاد و رسیدگی های بعدی ضمن هماهنگی با مقام قضایی و بهزیستی شهرستان از اقوامشان تحویل گرفته و آنان را به بیمارستان شهید بهشتی کرمان اعزام کردیم.

فرمانده انتظامی کوهبنان با اشاره به اینکه وضعیت اسف بار این دو کودک گرفتار اعتیاد به سبب فروپاشی بنیان خانواده شان شکل گرفته و آسیب های زیادی را به آنان وارد کرده است، بیان کرد: اعتیاد منشاء جرایم و آسیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یاری رساندن پلیس کوهبنان به 2 کودک بدسرپرست

یاری رساندن پلیس کوهبنان به 2 کودک بدسرپرست