مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 15:172022-03-13سياسي

مراسم اختتامیه سیزدهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن برگزار شد


مراسم اختتامیه سیزدهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن همراه با ترجمه ، تدبر و تفسیر “ترنم وحی” در سال 1400 ویژه حافظان کل عضو مؤسسه مهد قرآن از سراسر کشور با حضور محدود مدعوین و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، - مراسم اختتامیه سیزدهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن همراه با ترجمه ، تدبر و تفسیر “ترنم وحی” در سال 1400 ویژه حافظان کل عضو مؤسسه مهد قرآن از سراسر کشور با حضور محدود مدعوین و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، در سالن همایش های این مؤسسه برگزار شد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه کشوری مهد قرآن در این آیین، از 79 نخبه قرآنی حافظ کل قبول شده در مرحله کشوری آزمون حفظ کل تجلیل شد .

سید محمود چاوشی مدیر عامل مؤسسه مهد قرآن در این آیین گفت: برای دومین سال در کشور با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط دشوار بیماری و مشکلات اقتصادی این رخداد مهم قرآنی برگزار شد.

وی یادآور شد: در مرحله مقدماتی (استانی) سیزدهمین دوره آزمون ترنم وحی 217 حافظ کل از مهد قرآن استان های تهران ، قزوین ، یزد ، خراسان رضوی ، مازندران ، خوزستان ، مرکزی ، اصفهان ، کرمان ، سمنان ، قم ، گیلان و فارس شرکت کردند که از این تعداد 122 نفر به مرحله کشوری راه پیدا کردند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم اختتامیه سیزدهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن برگزار شد

مراسم اختتامیه سیزدهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن برگزار شد