مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 15:222022-03-13سياسي

300 نفر از همدان به اردوی راهیان نور اعزام می شوند


فرمانده سپاه ناحیه همدان از اعزام 300 نفر از همدان به اردوی راهیان نور جنوب از سوم تا هفتم فروردین سال آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سید جواد حسینی ظهر امروز در جلسه ستاد پشتیبانی از راهیان نور در فرمانداری اظهار داشت: انجام بعضی از اقدامات در حفظ و نشر فرهنگ و آرمان های کشور اهمیت بسزایی دارند، اما دشمنان درصدد نابودی این مسائل هستند و نمی خواهند جوانان و نوجوانان کشور ما با آنها آشنا شوند.

وی با اشاره به اینکه برگزاری راهیان نور یکی از اقدامات مهم در مقابله با هجمه های دشمنان است، از تاریخچه آن سخن گفت و افزود: نخستین راهیان نور را پدران و مادران شهدا، زمانی که به دنبال گمشدگان خودشان بودند، رقم زدند و سپس دانشجویان، این مسیر را طی کرده و بعد از آنها نیز این مسیر از سال 72 برای عموم مردم هموار شده است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه دشمنان میلیاردها دلار هزینه می کنند تا راهیان نور را از ما بگیرند گفت: ما مسئولین وظیفه داریم با برنامه ریزی مناسب، تهیه بسته های فرهنگی و روایتگری راویان توانمند، راهیان نور را زنده نگه داریم.

وی خاطرنشان کرد: امسال سهمیه اعزام به راهیان نور شهرستان همدان 300 نفر بود که از سوم تا هفتم فروردین ماه 1401 به جبهه جنوب اعزام خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 نفر از همدان به اردوی راهیان نور اعزام می شوند

300 نفر از همدان به اردوی راهیان نور اعزام می شوند