مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 15:322022-03-13اقتصادي

آبگرفتگی در بیمارستان بهشتی همدان/ مشکل حل می شود


معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: مشکل جاری شدن آب در بیمارستان بهشتی ناشی از خط لوله تخلیه آب ناشی از شستشوی فیلترهاست که آبفا به دنبال افزایش قطر لوله ها و برطرف شدن این مشکل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، چندی پیش مخاطبان و عوامل بیمارستان شهید بهشتی از سرریز شدن آب بالادست از داخل بیمارستان و سپس جاری شدن از درب ورودی بیمارستان خبر دادند که علاوه بر اختلال در عبور و مرور برای مردم، باعث شستشوی مواد عفونی بیمارستان توسط آب و وارد شدن همین آب به شریان های رودخانه ای می شود که نیازمند رسیدگی است.

در جریان همین مسئله، معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان در گفت وگو با فارس اظهار کرد: متاسفانه خط لوله ای برای تخلیه آب شستشوی فیلترها اجرا شده که این آب به شبکه های داخل شهری متصل می شود.

حمیدرضا نیکداد عنوان کرد: بر این اساس در زمان بارندگی، زه آبی که در منطقه است داخل این لوله جاری شده و با همین لوله خارج می شود.

وی ادامه داد: متاسفانه برای زه آب فکری نشده و از این منطقه عبور می کند که بیشتر هم هنگام بارش باران این اتفاق افتاده زیرا بارش ها به آب شستشوی فیلترها اضافه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبگرفتگی در بیمارستان بهشتی همدان/ مشکل حل می شود

آبگرفتگی در بیمارستان بهشتی همدان/ مشکل حل می شود