مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 15:322022-03-13سياسي

لزوم فراهم شدن زیرساخت ها برای مکان صنوف آلاینده بیرجند


رییس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: باید زیرساخت های لازم برای انتقال صنوف آلاینده بیرجند در مکان جدید فراهم شده و در اقدام با محوریت معاونت عمرانی استانداری در کارگروهی در این راستا انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی، رییس کل دادگستری خراسان جنوبی بعد از ظهر امروز در چهارمین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی اظهارداشت: در رابطه با انتقال صنوف آلاینده بیرجند باید ابتدا مجموعه زیرساخت های لازم فراهم تا صنوف بتوانند در این مکان جدید فعالیت کنند.

وی تصریح کرد: اگر زیرساخت های لازم فراهم شده و ابزارهای تشویقی برای انتقال صنوف قرار داده شود می توانیم صنوف را برای انتقال اجبار کرده و با صنوف متخلف در این زمینه برخورد و آنها را پلمپ کنیم.

رییس کل دادگستری خراسان جنوبی با بیان اینکه با محوریت معاونت عمرانی استانداری باید کارگروهی شکل گیرد و مدت زمان حداقل چهار ماهه برای رفع این معضل داده شود، افزود: به طور منطقی، عقلی و قانونی باید مشکل زیرساخت ها برای انتقال صنوف آلاینده بیرجند رفع تا بتوانند این صنوف منتقل و در مکان جدید فعالیت کنند.

حمیدی در رابطه با جمع آوری زباله و موضوع زباله گردی در بیرجند گفت: باید از مردم در مورد فرهنگ صحیح دفع زباله های خانگی به سبب فرهنگ با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم فراهم شدن زیرساخت ها برای مکان صنوف آلاینده بیرجند

لزوم فراهم شدن زیرساخت ها برای مکان صنوف آلاینده بیرجند