مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 15:372022-03-13اجتماعي

جاده چالوس به سفرهای نوروزی می رسد؟


جاده چالوس یکی از محورهای پرتردد به ویژه در ایام نوروز، به دلیل رانش زمین در روز گذشته مسدود شد، اما صحبت های ضد و نقیضی درباره بازگشایی آن مطرح شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز گذشته جاده چالوس به دلیل رانش بی سابقه به طول حدود 100 متر و ایجاد شکاف عمیق مسدود شد و مشخص نیست بررسی های کارشناسی در این محدوده چه نتیجه ای را برای زمان و چگونگی بازگشایی محور چالوس تعیین خواهد کرد.

در شرایطی که رانش زمین در جاده چالوس برای اولین بار در سال ها و حتی می توان گفت دهه های گذشته اتفاق افتاده است، رضا اکبری - معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای - وعده ای عجیب در این زمینه داد و گفت: تلاش می کنیم تا قبل از 25 اسفندماه و آغاز سفرهای نوروزی خرابی جاده را تعمیر کنیم و تا دو، سه روز آینده جاده چالوس تعمیر خواهد شد.

این اظهارات در حالی صورت گرفته که بر اساس بررسی های خبرنگار ایسنا از سازمان راهداری شکاف ایجاد شده در محدوده پل زنگوله محور چالوس آنقدر عمیق و بی سابقه است که هنوز کسی نمی داند عمق این شکاف چقدر بوده و احتمالا در کدام نقاط دیگر از محور چالوس می توان انتظار چنین اتفاقی را داشت.

بنابراین با توجه به در پیش بودن سفرهای نوروزی و اینکه محور چالوس همواره در تعطیلات به ویژه در ایام نوروز پرترافیک ترین محور مواصلاتی کشور می شود به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده چالوس به سفرهای نوروزی می رسد؟

جاده چالوس به سفرهای نوروزی می رسد؟