مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 15:372022-03-13اقتصادي

2000 واحد تولیدی راکد در استان ها احیا می شود/ افزایش تولید


معاون وزیر صمت و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایران از افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی در سال 1401 خبر داد و گفت: حدود 2000 واحد تولیدی راکد در استان ها احیا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی رسولیان ظهر یکشنبه در آیین معرفی رییس جدید صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اظهار داشت: برای سال 1401 احیا و افزایش ظرفیت 3 هزار و 300 واحد تولیدی در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: برای ایجاد شفافیت در کارها و کاهش مراجعه حضوری متقاضیان، فرآیندهای واگذاری زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی الکترونیکی شده است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در راستای تأمین موردنیاز صنایع و واحدهای صنعتی اقدامات مهمی انجام شده و صنایعی که نیاز به آب غیرشرب دارند از محل پساب فاضلاب 40 میلیون مترمکعب تأمین شده و این روند رو به افزایش است.

رسولیان اضافه کرد: در استان بوشهر در عرصه استفاده از پساب فاضلاب برای تأمین آب مورد صنایع غیرشرب اقدامات مهمی انجام شده که به زودی عملیاتی می شود.

معاون وزیر صمت زیرساخت تأمین برق شهرک ها را مورداشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: امسال عملیات اجرایی ایجاد 2 هزار و 500 مگاوات برق با مشارکت بخش خصوصی و وزارت نیرو در شهرک های صنعتی آغازشده که تا یک سال آینده تکمیل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2000 واحد تولیدی راکد در استان ها احیا می شود/ افزایش تولید

2000 واحد تولیدی راکد در استان ها احیا می شود/ افزایش تولید