مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 15:422022-03-13اجتماعي

راه اندازی آکادمی ورزش دانش آموزی در سال آینده


 معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: بزرگترین هدف دستگاه تعلیم و تربیت، تحقق تربیت تمام ساحتی دانش آموزان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صادق ستاری فرد؛ در مجمع عمومی فدراسیون ورزش دانش آموزی که در کمیته ملی المپیک برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهدای فرهنگی و دانش آموز حوزه تربیت بدنی اظهار کرد: یکی از ساحت های مهم تربیتی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، ساحت تربیت زیستی-بدنی است که امیدواریم عملکرد مجمع عمومی فدراسیون ورزشی دانش آموزی، به گونه ای باشد که خروجی آن منجر به دستیابی مطلوب به ساحت زیستی_بدنی شود.

وی بیان کرد: فراهم کردن بستر لازم برای تربیت تمام ساحتی و تحقق ساحت زیستی- بدنی دانش آموزان حائز اهمیت است که باید به عنوان یکی از اهداف معاونت تربیت بدنی و سلامت، در برنامه ها مورد توجه قرار گیرد.

ستاری فرد ورزش دانش آموزی را بنیان ورزش ملی دانست و گفت: با ارتقا و تعالی بنیان ورزش دانش آموزی می توانیم شاهد تعالی پایه و اساس ورزش ملی در همه ابعاد همگانی، حرفه ای و قهرمانی باشیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: اگر معاونت تربیت بدنی را متولی تحول زیستی-بدنی بدانیم، فدراسیون ورزشی، پیشران تحقق این اهداف است؛ فدراسیون در نظام حکمرانی ورزش، پیشگام توسعه ورزش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی آکادمی ورزش دانش آموزی در سال آینده

راه اندازی آکادمی ورزش دانش آموزی در سال آینده