مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 15:572022-03-13سياسي

2300 طرح برای مقابله با مواد مخدر استان سمنان اجرا شد


در سال جاری دو هزار و 320 طرح با موضوع مقابله با مواد مخدر در استان به اجرا درآمده که نسبت به مدت مشابه سال قبل، - ، سردار عبدالله حسنی در نشست خبری ظهر یکشنبه خود با اصحاب رسانه و خبرنگاران به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی استان سمنان با اشاره به عزم جدی ناجا در مقابله با جرایم حوزه مواد مخدر، تاکید کرد: در سال جاری و تاکنون دو هزار و 320 طرح مقابله با مواد مخدر در استان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه این میزان طرح ها، نسبت به سال گذشته از رشد 17 درصدی برخوردار بوده است، افزود: دستگیری خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر از عمده محورهای این طرح ها بوده و خوشبختانه باید اعلام کنیم که در راستای جدیت در اجرای طرح ها، هم اکنون در استان معتاد متجاهر وجود نداشته و همه این افراد جمع آوری شده اند.

فرمانده انتظامی استان سمنان درباره جرایم حوزه پلیس فنا نیز بیان کرد: سوءاستفاده مالی بیشترین میزان جرایم حوزه سایبری طی سال 1400 در استان بوده که سبب شده تا بیشترین پرونده نیز در پلیس فتا پیرامون این موضوع تشکیل شود.

حسنی با بیان اینکه 89 درصد از پرونده های سو استفاده مالی توسط پلیس فتای استان سمنان به نتیجه رسیده است، ابراز کرد: بخش مهم مقابله با جرایم حوزه سایبری، به مردم و هوشیاری و آگاهی آنها در کنار آموزش نکات ایمنی در کار با اینترنت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2300 طرح برای مقابله با مواد مخدر استان سمنان اجرا شد

2300 طرح برای مقابله با مواد مخدر استان سمنان اجرا شد