مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 16:122022-03-13سياسي

مسدود شدن 55 حلقه چاه غیرمجاز در کاشان


سرپرست فرمانداری و رییس شورای حفاظت از منابع آب شهرستان کاشان گفت: در سال جاری، 55 حلقه چاه غیرمجاز بسته شده و 12 دستگاه غیرمجاز نیز توقیف شده است.

- محمد شریف زارعی، امروز(یکشنبه-22 اسفند) در جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان کاشان، اظهار کرد: نزدیک به دو دهه است که کشور ما در شرایط بحران کم آبی قرار گرفته و امروز با بحران آب و خشکسالی مواجه هستیم و همین امر موجب کاهش بسیار زیاد منابع آب سطحی و زیرزمینی شده است.

وی افزود: یکی از راهکارهای برون رفت از بحران آب، مدیریت منابع آبی است، زیرا کاشان یکی از مناطق کم بارش است و در صورت عدم مدیریت صحیح آب و اصلاح الگوی کشت، شاهد کوچ مردم و پراکنده شدن جمعیت خواهیم بود.

رییس شورای حفاظت از منابع آب شهرستان کاشان گفت: در شهرستان کاشان حدود 883 حلقه چاه آب وجود دارد که از این تعداد 426 حلقه چاه برای کشاورزی، 125 حلقه چاه در حوزه صنعت، 127 حلقه چاه آب برای آشامیدن و بهداشت مورد استفاده قرار گرفته و 205 حلقه چاه نیز در حوزه خدمات و سایر صنوف استفاده می شود.

وی درباره لزوم نصب کنتورهای هوشمند تصریح کرد: سال جاری حدود 424 هزار مترمکعب حجم آب ذخیره شده و 14 عدد کنتور هوشمند نیز نصب شده است و برای همه چاه های آب باید کنتورهای هوشمند نصب شود تا براساس قوانین و مقررات موجود برداشت آب توسط اشخاص صورت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسدود شدن 55 حلقه چاه غیرمجاز در کاشان

مسدود شدن 55 حلقه چاه غیرمجاز در کاشان