مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 16:122022-03-13اقتصادي

رونمایی از یادمان سرداران شهید کاشان


یادمان سرداران شهید کاشان در قالب 30 تابلو با ابعاد 350 در 150 سانتیمتر طراحی و ساخته شده و هر یک شامل تصویر سه شهید است.

- ایسنا/اصفهان شهردار کاشان گفت: یادمان سرداران شهید کاشان در قالب 30 تابلو با ابعاد 350 در 150 سانتیمتر طراحی و ساخته شده و هر یک شامل تصویر سه شهید است.

حسن بخشنده، امروز(یکشنبه، 22 اسفند) در آیین رونمایی از یادمان سرداران شهید دارالمؤمنین کاشان، اظهار کرد: اجرای این یادمان، با استفاده از نظر کارشناسان و متخصصان رشته های مختلف طراحی شده و اعتباری بیش از 10 میلیارد ریال هزینه داشته است.

وی افزود: کاشان به عنوان دارالمؤمنین با پیشینه تمدنی، فرهنگی و دینی ورودی های متناسب نداشت، بنابراین به دنبال ساخت یادمانی بودیم که بتواند در عین جذابیت و زیبایی، جلوه ای از روح ایثار و شهادت مردم این شهر با 1800 شهید را به تصویر بکشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهردار کاشان با اشاره به آغاز فرآیند طراحی و نصب یادمان سرداران شهید این شهر، تصریح کرد: در طراحی این یادمان سعی شده از نمادهای اصیل کاشان و مجاهدان عرصه ایثار و شهادت به درستی استفاده شود که الگوی محراب و پیشانی بند و ترکیب آن با شمسه به عنوان یکی از نقش های سنتی معماری کاشان به کار رفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از یادمان سرداران شهید کاشان

رونمایی از یادمان سرداران شهید کاشان