مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 16:172022-03-13حوادث

کشف 130 میلیارد تومان کالای قاچاق در گلستان/98 باند سرقت منهدم شد


فرمانده انتظامی گلستان از کشف 130 میلیارد تومان کالای قاچاق و انهدام 98 باند سرقت در سال جاری در استان خبرداد.

- ، سردار محمد سعید فاضل دادگر بعدازظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهارکرد: دستگاه های زیادی در تولید و حفظ امنیت نقش دارند و از رسانه ها انتظار داریم از دستگاه های متولی در خصوص میزان سهم آنها در راستای تامین نظم و امنیت و چگونگی انجام آن مطالبه گری کنند.

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به اینکه هیچ سازمانی به تنهایی قادر به تامین امنیت نیست، افزود: امنیت زیربنای همه فعالیت های دیگر است لذا هر سازمانی در حد توان خود باید در این زمینه تلاش کند.

وی با اشاره به عملکرد پلیس گلستان از ابتدای سال جاری تاکنون، افزود: طی این بازه زمانی، بیش از 130 میلیارد تومان انواع کالای قاچاق کشف که نسبت به مدت مشابه سال قبل 98 درصد افزایش داشته است ضمن اینکه 959 قاچاقچی هم دستگیر شدند فاضل دادگر تصریح کرد: کشف 87 فقره احتکار اقلام مورد نیاز مردم به ارزش بیش از 789 میلیارد ریال از دیگر موفقیت های پلیس گلستان است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 113 درصد افزایش را نشان می دهد.

فرمانده انتظامی گلستان گفت: در همین بازه زمانی 60 فقره زمین خواری به ارزش بیش از 553 میلیارد ریال کشف که تعداد کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل 36 درصد رشد داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 130 میلیارد تومان کالای قاچاق در گلستان/98 باند سرقت منهدم شد

کشف 130 میلیارد تومان کالای قاچاق در گلستان/98 باند سرقت منهدم شد