مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 16:522022-03-13ورزشي

وبینار رییس فدراسیون کشتی با مربیان کل کشور برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، علیرضا دبیر، در این وبینار که مخاطب آن نزدیک به یک هزار مربی بودند و به صورت پرسش و پاسخ برگزار شد، - وبینار رییس فدراسیون کشتی بعد از ظهر امروز با حضور مربیان کشتی از سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، علیرضا دبیر، در این وبینار که مخاطب آن نزدیک به یک هزار مربی بودند و به صورت پرسش و پاسخ برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: اهمیت مربیان سازنده و مربیانی که در باشگاه های سراسر کشور به کشتی کمک می کنند بر کسی پوشیده نیست و بنده نیز به همین دلیل خواستم که بی واسطه با شما صحبت کنم.

وی ادامه داد: علیرغم اینکه بسیاری از کارهای کشتی در پایان سال باید پیگیری شود، اما شما در اولویت هستید چراکه معتقدم هرچقدر که بتوانم با مربیان کشور ارتباط برقرار کنم به نفع کشتی ایران است.

دبیر تصریح کرد: در سفرهای استانی که داشتم حتما جلسات چند ساعته را با مربیان استان ها می گذاشتم و من واقعا خیلی چیزها از شما و تجربیاتتان یاد گرفتم که در کارها استفاده می کنم.

رییس فدراسیون کشتی گفت: البته می دانم که شرایط مربیگری به خاطر اینکه شغل محسوب نمی شود چقدر سخت است اما ما نیز برای گرفتن بودجه تیم های ملی خود مشکل داریم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبینار رییس فدراسیون کشتی با مربیان کل کشور برگزار شد

وبینار رییس فدراسیون کشتی با مربیان کل کشور برگزار شد