مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 17:022022-03-13اجتماعي

طی نیم قرن اخیر 70 درصد گونه های برجسته حیات وحش را از دست داده ایم


زمانی که مردم مطالبه گر و نسبت به تخریب محیط زیست حساسیت داشته باشند، سرمایه های زیستی کشور حفظ خواهد شد همانگونه که برای نجات ایران، تعداد بیشماری شهید تقدیم شد.

- زمانی که مردم مطالبه گر و نسبت به تخریب محیط زیست حساسیت داشته باشند، سرمایه های زیستی کشور حفظ خواهد شد همانگونه که برای نجات ایران، تعداد بیشماری شهید تقدیم شد.

معاون محیط طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه طی نیم قرن اخیر 70 درصد گونه های برجسته حیات وحش را از دست داده ایم، گفت: بسیاری از گونه أها از جمله یوزپلنگ آسیایی نیز در لبه پرتگاه انقراض قرار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حسن اکبری در آیین اختتامیه سومین مسابقه عکاسی تنوع زیستی شهر تهران که ظهر امروز در تالار ایوان شمس برگزار شد، اظهارکرد: برای نجات محیط زیست باید به سراغ اقدامات مشارکتی برویم و به دنبال راهکارهایی باشیم که شهروندان را به طور مستقیم در روند حفاظت از محیط زیست شهری دخیل کند.

معاون محیط طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد: زمانی که مردم مطالبه گر و نسبت به تخریب محیط زیست حساسیت داشته باشند، سرمایه های زیستی کشور حفظ خواهد شد همانگونه که برای نجات ایران، تعداد بیشماری شهید تقدیم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طی نیم قرن اخیر 70 درصد گونه های برجسته حیات وحش را از دست داده ایم

طی نیم قرن اخیر 70 درصد گونه های برجسته حیات وحش را از دست داده ایم