مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 17:072022-03-13اقتصادي

کرمانشاهیان ماهی قرمز را از مراکز مجاز تهیه کنند


مسئول اداره بهداشت و مدیریت بیماری های آبزیان دامپزشکی کرمانشاه گفت: مردم کرمانشاه ماهی قرمز را از مراکز مجاز تهیه کنند.

- پگاه رستمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و آغاز فروش ماهیان قرمز شب عید با خودداری از خرید ماهی از دست فروشان و دوره گردان به دلیل نگهداری این آبزیان در شرایط بهداشتی نامناسب از شهروندان تقاضا می شود تا ماهی قرمز را از مراکز مجاز تهیه کنند.

وی افزود: مردم با توجه به توصیه های بهداشتی در خرید ماهی قرمز، باید ماهی قرمز را از مراکز عرضه مجاز تهیه کنند و از خرید ماهی از دست فروشان و دوره گردها اکیداً خودداری شود.

مسئول اداره بهداشت و مدیریت بیماری های آبزیان دامپزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: مراکز عرضه مجاز شامل واحدهای صنفی عرضه ماهیان زینتی و اماکن تعیین شده توسط شهرداری ها با هماهنگی اداره دامپزشکی است و در هنگام خرید از تماس مستقیم و حفاظت نشده با ماهی و آب حمل خودداری شود.

رستمی تاکید کرد: شهروندان حتی الامکان از ظروف یکبار مصرف برای حمل و جابه جایی ماهی به منزل استفاده کنند و از خرید ماهیان بیمار و بی حال با علائم شنای غیر فعال، فاقد رنگ شفاف و دارای لکه بر روی پوست بدن خودداری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاهیان ماهی قرمز را از مراکز مجاز تهیه کنند

کرمانشاهیان ماهی قرمز را از مراکز مجاز تهیه کنند