مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 17:072022-03-13سياسي

اجرای طرح گفتمان فاطمی در خانواده های خراسان جنوبی


مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری خراسان جنوبی گفت: رویکرد حوزه زنان و خانواده کشور مبتنی بر اجرای طرح گفتمان فاطمی در خانواده ها بوده که در استان نیز این طرح اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، فرشته اسدزاده، مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری خراسان جنوبی ظهر امروز در چهارمین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم خراسان جنوبی اظهارداشت: رویکرد حوزه زنان و خانواده کشور مبتنی بر طرح گفتمان فاطمی در خانواده ها است.

وی تصریح کرد: قرار است با همکاری دستگاه ها و سازمان های مردم نهاد و افرادی که دغدغه مند به حوزه سلامت روان خانواده ها هستند بتوانیم بحث گفتمان فاطمی در خانواده استان جاری و ساری شود.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تمام تلاش ما مبنی بر گفتمان فاطمی خانواده ها بوده و امیدواریم آینده زیبایی را ترسیم کنیم، یادآور شد: بحث جدی ما نشاط بانوان بوده تا فضای نشاط را برای تمام بانوان استان به نحوه بهینه و ساختارمندی ایجاد کرده و اسرار داریم تا پیوست فرهنگی داشته باشد و از ظرفیت فضای مجازی در این زمینه استفاده کنیم.

اسدزاده با اشاره به اینکه آمارهایی که برای رتبه استان در مورد آسیب های اجتماعی مختلف ارائه گردید باید به جای اضطراب وارد کردن به جامعه با آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح گفتمان فاطمی در خانواده های خراسان جنوبی

اجرای طرح گفتمان فاطمی در خانواده های خراسان جنوبی