مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 17:072022-03-13حوادث

وقوع حادثه خونین در جاده های مرودشت


بر اثر واژگونی یک دستگاه تریلی اسکانیا در محور شیراز-اصفهان، روبروی روستای دشتبال شهرستان مرودشت پدر و پسر در میان آهن پاره ها جان باختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مرودشت، محمد رفیعی رییس جمعیت هلال احمر مرودشت با اعلام این خبر گفت: امروز طی تماس تلفنی نیروهای آتش نشانی با پایگاه امداد و نجات بین شهری فتح آباد مرودشت، گزارشی مبنی بر واژگونی تریلی در 25 کیلومتری پایگاه، مسیر ترانزیت اتوبان شیراز اصفهان روبروی روستای دشتبال شهرستان مرودشت گزارش شد.

رفیعی افزود: بلافاصله نجاتگران تیم امداد و نجات بین شهری فتح آباد مرودشت تحت پوشش جمعیت هلال شهرستان، با خودروی نجات به محل حادثه اعزام و پس از حضور در صحنه اقدام به ارزیابی صحنه حادثه، تثبیت و ایمن سازی خودرو نمودند .

وی بیان کرد: متاسفانه در این حادثه دلخراش 2سرنشین خودرو که پدر و فرزند بودند، در حالیکه در میان آهن پاره ها گیر افتاده بودند، بدلیل شدت جراحات وارده در دم کشته شده بودند.

او گفت: نجاتگران باهمکاری نیروهای آتش نشانی و خدمات ایمنی به وسیله ست نیمه سنگین، متوفیان را رهاسازی و پس از کیسه جسد کردن، تحویل عوامل نیروهای انتظامی و شهراری نمودند.

پلیس علت حادثه را خواب آلودگی راننده تریلی عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع حادثه خونین در جاده های مرودشت

وقوع حادثه خونین در جاده های مرودشت