مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 17:322022-03-13اجتماعي

آلودگی دوباره ساحل گناوه به مواد نفتی/ عملیات پاکسازی آغاز شد


رییس اداره حفاظت محیط زیست گناوه گفت: عملیات پاکسازی آلودگی های نفتی از ساحل گناوه که از روز گذشته ساحل این بندر را بار دیگر آلوده کرده بود آغاز شد.

- کامبیز عبدالهی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: عملیات پاکسازی ساحل شهرستان گناوه از آلودگی های نفتی و جمع آوری این آلودگی های تخمیر شده (تاربال ها) آغاز شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست گناوه گفت: این آلودگی نفتی از روز شنبه بخش زیادی از طول نوار ساحلی گناوه از امتداد روستاهای ساحلی قلعه حیدر تا سواحل گناوه را فرا گرفته است.

وی افزود: این لکه های نفتی بر اثر مد دریا به خشکی رسیده و به صورت تخمیری (تاربال ها) در ساحل این بندر به ماسه ها چسبیده است.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گناوه گفت: از روز گذشته (شنبه) به محض اطلاع از آلودگی ایجاد شده در محل حاضر و با مشاهده این آلودگی اقدامات لازم این اداره آغاز شد و گزارشی به فرماندار، فلات قاره و اداره بندر و دریانوردی داده شد.

وی گفت: این اداره بر حسب دستور فرماندار شهرستان، با اداره بندر و دریانوردی، شهرداری و بسیج سازندگی جهت رسیدگی و پاکسازی هماهنگی های لازم را انجام داده است.

وی ادامه داد: پاکسازی قسمتی از این آلودگی با همکاری نیروهای اداره بندر و دریانوردی گناوه از سمت موج شکن در ساحل گناوه آغاز شده است که ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی دوباره ساحل گناوه به مواد نفتی/ عملیات پاکسازی آغاز شد

آلودگی دوباره ساحل گناوه به مواد نفتی/ عملیات پاکسازی آغاز شد