مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 18:322022-03-13اقتصادي

ضریب پوشش تأمین اجتماعی در خراسان جنوبی 7 درصد پایین تر از نرم کشوری


معاون فرهنگی و امور استان های سازمان تأمین اجتماعی کشور گفت: میانگین پوشش تأمین اجتماعی در کشور 51 درصد و در خراسان جنوبی 43 درصد است که هفت درصد کمتر از میانگین کشوری است.

- ، احمد اسفندیاری عصر یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل و مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اظهار کرد: در حالی که میانگین پوشش تأمین اجتماعی در کشور 51 درصد است میزان آن در خراسان جنوبی جنوبی 43 درصد است که هفت درصد کمتر از میانگین کشوری است که باید در دوره جدید جبران شود.

به گفته وی از حقوق بیمه شده ها این است که به سویی حرکت کنیم که پوشش تأمین اجتماعی در کشور افزایش یابد تا همه مردم از آن برخوردار شوند در این راستا در سال های اخیر پوشش بیمه زنان خانه دار، دانشجویان و قالیبافان برقرار شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه تأمین اجتماعی با پرداخت حق بیمه افراد اداره می شود و از حق الناس است لذا باید مردم را نسبت به حقوقشان آگاه کنیم و پاسخگوی آنها باشیم.

به گفته وی در دولت انقلابی باید تلاش کنیم که به بهترین شکل پاسخگوی ارباب الرجوع باشیم و کوتاهی های گذشته را باید جبران کنیم.

اسفندیاری تصریح کرد: در مراکز درمانی تأمین اجتماعی و همچنین در جاهایی که این مراکز وجود ندارد ارائه خدمات به بیمه شدگان از طریق فرانشیز می باشد، رایگان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضریب پوشش تأمین اجتماعی در خراسان جنوبی 7 درصد پایین تر از نرم کشوری

ضریب پوشش تأمین اجتماعی در خراسان جنوبی 7 درصد پایین تر از نرم کشوری