مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 18:422022-03-13سياسي

سنگ مزار شهید «فیض الله غضنفری» تعویض شد/ شهید گمنامی که پس از 36 سال نامدار شد


مراسم تعویض سنگ مزار شهید «فیض الله غضنفری» عصر امروز با حضور خانواده شهید و جمعی از مسئولان در یادمان شهدای گمنام کردکوی برگزار شد.

- سنگ مزار شهید فیض الله غضنفری تعویض شد/ شهید گمنامی که پس از 36 سال نامدار شد ایسنا/گلستان مراسم تعویض سنگ مزار شهید فیض الله غضنفری عصر امروز با حضور خانواده شهید و جمعی از مسئولان در یادمان شهدای گمنام کردکوی برگزار شد.

مراسم تعویض سنگ مزار شهید فیض الله غضنفری عصر امروز با حضور خانواده شهید، مردم شهید پرور کردکوی و جمعی از مسئولان در یادمان شهدای گمنام کردکوی برگزار شد.

شهید غضنفری که در سال 1391 همراه دو شهید دیگر به عنوان شهید گمنام در یادمان شهدای کردکوی مهمان مردم این شهر بود هویت او پس از 36 سال از طریق آزمایش DNA شناسایی شد و انتظار خانواده این شهید بزرگوار پس از سال ها چشم انتظاری در آبان ماه سال جاری به سر آمد و امروز(22 اسفند ماه) نیز مراسم تعویض سنگ مزار شهید برگزار شد.

شهید فیض الله غضنفری در سال 1331 در سوادکوه مازندران دیده به جهان گشود، او از لشکر 25 کربلا به جبهه اعزام شد و در 25 اسفند 1364 در عملیات والفجر 8 در فاو به فیض شهادت نائل آمد.

پس از شهادت پیکر پاک این شهید 33 ساله در منطقه جای ماند و پس از 36 سال چشم انتظاری و گمنامی در آبان ماه امسال احراز هویت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگ مزار شهید «فیض الله غضنفری» تعویض شد/ شهید گمنامی که پس از 36 سال نامدار شد

سنگ مزار شهید «فیض الله غضنفری» تعویض شد/ شهید گمنامی که پس از 36 سال نامدار شد