مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 18:472022-03-13بين الملل

آمریکا: درحال بررسی حمله موشکی ایران به مواضعی در اربیل هستیم


مشاور امنیت ملی آمریکا در یک گفت وگو به سوالاتی درباره حمله موشکی اخیر سپاه پاسداران به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال عراق و تحولات اخیر مذاکرات وین پاسخ داد.

- مشاور امنیت ملی آمریکا در یک گفت وگو به سوالاتی درباره حمله موشکی اخیر سپاه پاسداران به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال عراق و تحولات اخیر مذاکرات وین پاسخ داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شبکه سی بی اس، جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا در پی تحولات اخیر منطقه ای و بین المللی در بخشی از یک گفت وگو با این شبکه در پاسخ به این سوال که آیا حمله موشکی ایران به مواضعی در شمال عراق را که کنسولگری آمریکا نیز در آن جا واقع شده است محکوم می کند یا نه، گفت: البته.

ما ایران را به خاطر انجام دادن این حمله محکوم می کنیم.

ما هنوز در حال گردآوری اطلاعات درباره این هستیم که دقیقا هدف مورد نظر کجا بوده است.

چیزی که تا این ساعت از آن مطلعیم، این است که هیچ یک از مواضع آمریکا مورد اصابت قرار نگرفته اند و هیچ فرد آمریکای آسیب ندیده است.

سالیوان افزود: آمریکا کاملا با صراحت می گوید که هر کاری لازم باشد برای دفاع از مردم، منافعمان و متحدانمان انجام خواهیم داد.

به گفته او، آمریکا با دولت عراق و دولت کردستان عراق در حال رایزنی است و برای کسب توان موشکی در دفاع از شهرهایشان به آن ها کمک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا: درحال بررسی حمله موشکی ایران به مواضعی در اربیل هستیم

آمریکا: درحال بررسی حمله موشکی ایران به مواضعی در اربیل هستیم