مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 19:072022-03-13سياسي

تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب «حوض خون» رویدادی ماندگار برای اندیمشک است


دوازدهمین آیین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت، رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب «حوض خون» نوشته  فاطمه سادات میرعالی، برگزار شد.

- معاون هماهنگی و رییس حوزه ریاست دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای: تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب حوض خون رویدادی ماندگار برای اندیمشک است ایسنا/خوزستان دوازدهمین آیین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت، رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب حوض خون نوشته  فاطمه سادات میرعالی، برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایمان عطارزاده معاون هماهنگی و رییس حوزه ریاست دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای در این آیین گفت: این رویداد به برکت نگاه رهبری رویدادی ماندگار برای شهر اندیمشک است.

ان شاالله این یادمان هویتی شهر اندیمشک با تاکید بر نقش در دفاع مقدس و با همت دست اندرکار همیشه به یادمانی برای شناخت بیشتر ابعاد حضور درخشان و مظلومانه مردم اندیمشک در دوران دفاع مقدس منجر شود.

وی ادامه داد: خدا را شکرگذاریم که این توفیق نصیب ما شد تا امروز در روزی که به نام شهدا نامگذاری شده در شهر هزار شهید اندیمشک مهمان مردمی باشیم که هزار شهید تقدیم اسلام و انقلاب کردند.

خدا را شکرگذاریم که امروز به برکت خون پاک شهیدان راه شهیدان توسط جوانان نسل سوم و چهارم ادامه یافته و در دوازدهمین پاسداشت ادبیات جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب «حوض خون» رویدادی ماندگار برای اندیمشک است

تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب «حوض خون» رویدادی ماندگار برای اندیمشک است