مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 19:072022-03-13اقتصادي

گام بلند بسیج سازندگی فارس با اجرای قطب های صنایع تبدیلی


برای هر کدام از شهرستان ها و مناطق فارس یک قطب صنایع تبدیلی تعریف کرده ایم و برای تحقق آن تلاش می کنیم چون که راه توسعه روستاها را تقویت صنایع تبدیلی می دانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، جانشین قرارگاه محرومیت زدایی سپاه فجر در ششمین جلسه کارگروه اقتصاد، اشتغال و سرمایه گذاری استانداری فارس ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت جذب تسهیلات تبصره 16 و فرصت های شغلی ایجاد شده در عرصه های اقتصاد مقاومتی؛  قطب های صنایع تبدیلی و مشاغل خرد و خانگی توسط جهادگران کارآفرین بیان داشت: اشتغال زایی در ادبیات اقتصادی کار سختی است حال اشتغال برای محرومین در مناطق کم برخوردار سختی مضاعفی دارد لذا نیازمند حمایت و تسریع در کارها هستیم تسهیل در صدور مجوزهای کارگاه ها خانگی را خواستاریم.

در این جلسه اسماعیل قزل سفلی به مهمترین خدمات این نهاد در حوزه اشتغال و کار آفرینی پرداخت و بیان داشت: بسیج سازندگی طبق رسالت انقلابی که دارد همواره به دنبال کمک به دولت ها بوده و بر اساس برنامه جامع محرومیت زدایی مردم پایه ای که طراحی نموده ایم در دو حوزه عمرانی و اقتصاد و اشتغا با محوریت جهادگران عزیز در حال فعالیت است.

رییس سازمان بسیج سازندگی ادامه داد: ورود به عرصه های اقتصادی مقاومتی، اجرای قطب های صنایع تبدیلی کوچک، راه اندازی مشاغل خرد و خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام بلند بسیج سازندگی فارس با اجرای قطب های صنایع تبدیلی

گام بلند بسیج سازندگی فارس با اجرای قطب های صنایع تبدیلی